Re: Escriptori Mate per defecte?

On 30/6/19 17:09, Narcis Garcia wrote:
> He fet una altra instal·lació, no només sense connexió a internet, sinó
> que també sense cap targeta de xarxa.
> Aleshores al pas Tasksel no apareix cap escriptori explícit seleccionat
> (com ha passat fins ara amb Debian 8 i 9), i després de reiniciar
> m'adono que l'escriptori instal·lat és Gnome.
>
> (no estaria de més que el DebianInstaller mostrés un dels escriptoris
> seleccionats en comptes de parlar d'«escriptori» sense concretar)
>
> Ja comprovaré si la pre-selecció de Mate depèn tan sols de tenir xarxa
> però havent desendollat el cable al pas del particionat.

> [...]

Hola Narcís,

La majoria de correus-e que has enviat aquests últims dies són
observacions sobre Debian Buster, sense cap pregunta ni suggeriment
concret, per tant no tinc massa clar quin n'és l'objectiu. Si intentes
donar-ho a conèixer i que es faci com penses que és millor, aquesta
llista no és el millor lloc. Podem llegir-te, intuir la teva crítica i
dir-te si hi estem d'acord o no, però el teu missatge probablement no
transcendirà.

La tasca que fas de provar la nova versió és molt important, però si les
observacions pertinents no es comuniquen on toca és futil. Des del meu
punt de vista la millor opció seria reportar un bug al paquet
corresponent, que en aquest cas si no vaig errat seria el
debian-installer [0].

[0]: https://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?pkg=debian-installer

Salut,

--