Re: provant debian 10!: swap/file

Hola Josep,

> Actualment en portàtils on es tendeix a tenir a dispositius
> SSD, el tema de les particions és un pèl més pelut ja que
> convé minimitzar les escriptures a dispositiu.

Ostres, no havia considerat aquest tema quan vaig configurar
la suspensió en mode híbrid (suspensió+hibernació per si de
cas es queda sense bateria mentre està suspès).

> És per això que he procurat també no hibernar mai. Val a dir
> que al ritme com avança la tecnologia (i amb "ganes" d'anar
> actualitzant la màquina no crec que ningú no arribi mai a
> gastar del tot el SSD.

Per sort no suspenc ni hiberno gaire sovint, així que espero
no topar amb el sostre d'escriptures. Confio en què l'SMART
m'avisi si el disc comença a fer el ruc.

Salut i gràcies pel comentari,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀