Re: provant debian 10!: swap/file

2019-06-25, 08:44 (+0200); Alex Muntada escriu:
> A la feina havia administrat servidors amb molta RAM i algun cop
> havíem considerat que no calia posar-los swap. Fins que un dia
> un procés es va menjar tota la RAM en pocs segons i el sistema es
> va congelar deixant a tots els usuaris del servei penjats.

A mi, utilitzant swap, quan algun procés s'ha descontrolat sempre se
m'ha congelat el sistema.  Es relentitza tot fins al punt que tardes 15
minuts en obrir un TTY i fer login i matar el procés.  Val la pena?  Jo
crec que no, per això ara ja no utilitzo swap.  La millor solució és
tenir una bona quantitat de memòria de manera que mai et quedis sense
(amb 16Gb, em sembla que mai he superat el 20% d'utilització), i en el
cas improbable que et quedis sense deixar que l'OOM killer faci la seva
feina, i s'ha acabat la història!

Salut.