Consulta Per Organitzar Curs Instal.lacio Debian

Aqui Daniel Abaurrea Ruiz desde Barcelona.

Envio aquest missatge per preguntar si alguna persona esta interessada en impartir el curs per apendre a instal.lar un sistema operatiu Debian en un ordenador comprat sense sistema operatiu windows previament instal.lat o be en un ordenador en el que s'hagi el.liminat el sistema operatiu windows.

Vaig enviar a algunes persones que varen mostrar interes una proposta de temari per a aquest curs. Amb aquest temari com a punt de partida, si alguna persona esta interessada, caldria parlar de temes com el nombre de sessions del curs, el tipus d'ordinador que cada participant del curs hauria de portar, quins requisits hauria de tenir el lloc on es fessin les sessions , etc i per descomptat el salari a pagar a la persona que fes de professor/a...

He parlat amb persones de centres civics i equipaments municipals de Barcelona i alguns an mostrat interes en acollir una activitat com aquesta. Em manquen les dades de l'anterior paragraf per poder seguir parlant amb les persones dels equipaments.

Esperant les vostres respostes... danielabaurrearuiz