Re: festes per la sortida de Debian 10 estable

El 14/6/19 a les 19:31, Eloi ha escrit:
> [...]
> Tot depèn de la disponibilitat per a caminar que tingui la gent. Aquest
> cap de setmana miro d'obtenir més informació i fer algunes propostes de
> recorreguts més en ferm per la zona calculant distàncies i dificultat i
> quadrant horaris de transport públic on n'hi hagi.

On tenim més ventall de possibilitats és fent la combinació de tren i
dos autobusos fins a Santa Fe, allà el terreny és més pla i permet fer
caminades fàcils, per posar un exemple, vorejant el pantà que són poc
més de dos quilòmetres, també hi ha uns quants PR (Petit Recorregut) i
SL (Sender Local) per si fa el pes caminar una mica més, per altra banda
el cim del Turó de l'Home està a només 4km a peu, això sí, superant un
desnivell d'uns 600 metres en vertical i comptant que s'ha de tornar.

He mirat com a alternativa també Mosqueroles, per si es considera que
arribar a Santa Fe és massa pesat (des de Passeig de Gràcia serien
2h15m), el problema és que si bé és una bona opció per des d'allà anar a
peu cap a Sant Esteve o Santa Maria de Palautordera, el cas és que en
cap de setmana no hi ha autobús regular i l'estació de tren cau lluny
(uns 8km, els dos últims per carretera), per tant ens hauríem d'acabar
quedant vora el poble.

Per anar cap al Montnegre tenim el mateix problema que a Palautordera
per l'autobús a Vallgorguina, que no circula els caps de setmana.

Si veieu el Montseny massa complicat, una altra idea podria ser anar al
castell de Montesquiu, que està a uns 4km de l'estació de Sant Quirze de
Besora (línia R3, la mateixa que la del Tagamanent). Seria una hora i
mitja de tren des del centre de Barcelona però sense necessitar cap
transbord a autobús.

No sé quines dates es tenen en ment, però jo tinc tots els caps de
setmana ocupats fins el 14 de juliol inclòs. No sigui el cas que confieu
en mi de guia i resulti que no em sigui possible venir...