Re: festes per la sortida de Debian 10 estable

El 14/6/19 a les 14:38, Aniol Marti ha escrit:

> +1 al Montseny. No hi he estat mai i en tinc ganes :-)
>
> El que proposes és excursió a peu o es fa tot amb bus?

El que he comentat és autobús des de l'estació de Sant Celoni.
Òbviament, un cop baixats de l'autobús es poden fer recorreguts a peu.
En funció del temps que es vulgui caminar i de la dificultat podria
proposar alguns suggeriments: tot i que no és una zona que hagi
recorregut personalment sí que disposo de cartografia (mapa de l'Alpina,
que duria) i familiars que la coneixen. La idea d'aquest autobús és
endinsar-nos dins el Parc Natural del Montseny més que quedar-nos a la
falda, on ens deixa el tren.

Tot depèn de la disponibilitat per a caminar que tingui la gent. Aquest
cap de setmana miro d'obtenir més informació i fer algunes propostes de
recorreguts més en ferm per la zona calculant distàncies i dificultat i
quadrant horaris de transport públic on n'hi hagi.