Re: (deb-cat) SMS via internet, sense mes intermediaris

Plantejat així Pere, quasi no caldria programari extra perquè es podria
utilitzar l'aparell de telèfon per control remot.
Però no és el cas perquè el telèfon es porta a la butxaca, i no es deixa
aquest en una altra població per tal d'operar en aquesta; seria el
mateix embolic com fer fins ara: agafar el cotxe per a enviar i rebre
missatges.

El 14/6/19 a les 18:58, Pere Nubiola Radigales ha escrit: