Re: festes per la sortida de Debian 10 estable

El 14/6/19 a les 11:37, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Aniol,

> Sí, en algun lloc fresquet i no massa difícil pels que tenim
> canalla petita seria ideal. No cal organitzar res especial
> ni fer cap reserva si cadascú es porta el menjar de casa.
>
> Em sona que vau anar al Tagamanent fa uns anys. Potser algun
> lloc similar? Si és accessible amb transport públic seria
> encara millor.
>
> Salut!
> Alex
>
> --
>   ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀
>   ⣾⠁⢠⠒⠀⣿⡁  Alex Muntada <alexm@debian.org>
> [...]
Excursió, muntanya, fresquet i fàcilment accessible en transport públic
em ve en ment el Montseny, doncs des de fa poc hi ha un servei combinat
els caps de setmana amb tren fins a Sant Celoni i autobús cap amunt.

Hi ha dues rutes, una directa fins a Fontmartina passant per la Costa
del Montseny i una segona, amb canvi d'autobús des d'aquesta primera,
cap a l'ermita de Santa Fe per Campins.

Informació d'horaris i preus aquí:
<https://parcs.diba.cat/web/montseny/bus-parc>

Pel que fa a l'etapa ferroviària, des de Barcelona hi ha un tren cada
hora destinació Sant Celoni sortint de Sants a les hores en punt, de
Passeig de Gràcia a i 5, de Clot Aragó a i 10 i de Sant Andreu Comtal a
i quart. Els trens, procedents de l'Aeroport, arriben a Sant Celoni,
final de trajecte, poc abans de l'hora següent en punt.

Tingueu també present que tant el tren com l'autobús estan integrats,
així que si disposeu d'una T-10 adequada (quatre zones des de la zona 1
metropolitana, dues zones des de Granollers...) la podreu aprofitar.