Re: Consulta Curs Programari Lliure

La gent de la comunitat catalana d'Ubuntu sol fer xerrades i install-parties. En concret en temes de formació em consta que en Josep Gallart no para. Potser és la persona adient, o et sabrà dir d'algú...

https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart

El 8/6/19 a les 1:42, daniel abaurrearuiz ha escrit:
Aquí Daniel Abaurrea Ruiz desde Barcelona...

Us envio aquest missatge perque voldria preguntar-vos si podeu
ajudar-me a contactar amb una persona amb la formacio adecuada per a
impartir un curs, com el que oferia la UNED-Universidad Nacional de
Educacion a Distancia- per aprendre a instal·lar un sistema operatiu
basat en software lliure en un ordenador personal comprat sense la
instal·lacio previa d'un sistema operatiu basat en software privatiu.

M'agradaria organitzar un curs com aquest per poder-hi participar jo
mateix com alumne, ja que vaig inscriure'm a la UNED per a seguir el
curs pero no vaig poder fer-ho per problemes de salut.

No he estat capaç de trobar un curs com aquest a Barcelona i donat que
disposo dels llibres amb el contingut docent del curs, penso que
podria organitzar-se e impartir un curs com aquest en les instalacions
d'un equipament public o equivalent. Els mitjans del centre es podrien
emprar per donar difusio al curs i organitzar la matriculacio de les
persones interessades.

  El pagament per a la persona encarregada d'impartir el curs i els
gastos derivats de l'us de les instal·lacions de l'equipament public
s'obtindrien dels diners de les inscripcions al curs.

Puc fer-vos arribar en format .pdf les imatges amb l'index del
contingut docent dels llibres del curs de l'UNED.

Moltes gracies pel vostre temps i col·laboracio... danielabaurrearuiz

--
Pau Ibars
http://www.pauibars.cat