Re: Consulta Curs Programari Lliure

Hola, Àlex,

Moltes gràcies. Anava a dir-te que el primer curs-xerrada (Restauració i programari lliure) potser tenia el programa equivocat ja que no veia enlloc que es parlés sobre la "restauració" de particions si més no de dispositius. Després he entès que es tractava de la restauració de restaurants i que les úniques "particions" que hi haurà seran les de les truites de patates... ;-))))))

Salutacions,
Josep

On Mon, 10 Jun 2019 at 14:33, Àlex <alex@probeta.net> wrote:
https://tec.lleialtat.cat/formacio/estiu-2019