Re: tls

En una circumstància així, jo ho he resolt amb un servidor SMTP
intermediari: Un servidor (Exim, Postfix, etc.) que admeti el protocol
antic i reenvii els correus amb el protocol requerit cap al servidor
d'Internet.
El mateix es pot fer per a POP3 i IMAP, com a manera de poder
reutilitzar equipament entic (ordinadors, telèfons, perifèrics, etc).

Evidentment un intermediari així només ha d'admetre els clients i
origens autoritzats, per a minimitzar-ho com a forat de seguretat.

El 4/6/19 a les 8:35, Jordi ha escrit: