Re: tls

Hola Jordi,

> Faig servir el debian Stretch actualitzat i l'Evolution 3.22.6.
>
> sslscan localhost:xxxx (port ssh)

L'evolution no fa servir la libssl sinó la libnss3, així que
dubto molt que el resultat del sslscan sigui rellevant, perquè
si ho he entès bé mira la versió que publica el port corresponent
(ssh utilitza libssl, https també libssl, etc.).

Has provat què diu sslscan contra el port imaps del proveïdor?

Una forma d'esbrinar què negocien seria esnifant la connexió imaps
cap al teu proveïdor amb el tcpdump. Com que el protocol imaps és
text hauries de poder veure la negociació, tot i que segurament
no vegis la tria final del teu client de correu.

> No m'aclaro si em falta alguna cosa per instal·lar. També fa
> un temps vaig canviar la app del correu del mobil per si era
> aquesta però l'avís continua arribant.

Potser es pot activar algun tipus de log de l'evolution on puguis
veure la versió de TLS que utilitza per negociar la connexió?

Si ho descobreixes ja diràs...

Salut!
Alex

--