Re: icedtea-plugin desaparegut

Quan estàs «amb el front dels usuaris» t'adones que la pràctica i la
teòrica no coincideixen.
La solució semblaria tant fàcil com fer cas a l'usuari: Que ha trucat al
servei de suport del departament de justícia, o del registre d'entrada
d'on sigui, i li han dir que descarregant-se tal programa.exe tot li
anirà a la primera.

A mi no em sembla malament deixar enrere la tecnologia dels Applets,
sinó que em sembla malament deixar enrere els usuaris dels Applets, i la
quantitat d'usuaris del programari lliure que es perden (i les hores i
saliva que es gasta) per decisions com aquesta.

Si Firefox 52 era un desastre en seguretat, també ho podrem dir de
Firefox 60 quan estiguem per la versió 70.
De manera que et dic jo: Si FF 52 funciona i FF 60 no, el desastre és de
l'últim.

Quan FF 52 era el normal, jo no podia preveure aquest disbarat com per a
bloquejar actualitzacions (hold), de manera que configuro els sistemes
per a què la gent se'ls pugui actualitzar (hauria de ser el normal), i
jo mateix aplico actualitzacions confiant en què és una bona idea.

Salut.

El 17/5/19 a les 22:02, Alex Muntada ha escrit: