Re: icedtea-plugin desaparegut

Hola Narcis,

> S'acumulen les raons per les quals no s'hauria d'acceptar noves
> versions d'aplicacions (com Firefox) als repositoris d'una
> mateixa Debian.

Trobo que mantenir les versions antigues que tenen problemes de
seguretat i no suporten els nous estàndards de web seria dolent
per a molts usuaris de Debian.

És per aquest motiu que el firefox-esr és dels pocs paquets en
què es fa una excepció i s'inclouen les noves versions, encara
que siguin incompatibles cap enrere.

> És un desastre que Debian 9 hagi passat de Firefox 52 a Firefox
> 60, bàsicament perquè s'ha ELIMINAT Firefox 52.

Entenc que és un desastre per al teu cas d'ús particular. Per la
meva banda, jo estic molt content que s'hagi deixat enrera la
tecnologia dels applets. Potser algunes administracions encara
trigaran una mica en canviar els seus sistemes d'informació, però
cada cop en queden menys.

Per un altre cop, si no vols que s'actualitzi un paquet tens
l'opció de bloquejar-lo fent:

    $ sudo apt-mark hold ...

Ah! Recorda de repassar els paquets bloquejats abans de fer un
upgrade de versió del sistema.

Salut!
Alex

--