Re: icedtea-plugin desaparegut >> AutoFirma

Hola Joan,

> Algú s'ha esbarallat mai amb el soft de Ministeriod e Justiacia
> (AutoFirma em penso que es diu). L'altre dia mirava de fer-lo
> funcionar i no vaig aconseguir que Firefox o Chrome ho fessin
> (però si que puc obrir el soft des de terminal, via java)

Si no em falla la memòria, diria que vaig utilitzar l'autofirma
per avalar el Front Republicà a mifirma.com. Però això va ser
abans de fer upgrade a buster, així que ara no sé si funciona
ni sé com podria comprovar-ho.

La versió que tinc instal·lada d'autofirma és l'1.6.2. Si et
vols que provi alguna cosa ja diràs.

Salut!
Alex

--