Re: icedtea-plugin desaparegut

Hola Narcis,

> «Stop building» no hauria de significar eliminar les versions
> ja empaquetades i publicades (!)
> Això pot trencar dependències d'altre programari, tant a Debian
> com a d'altres publicadors.

Des del moment en què s'accepta la versió ESR de Firefox a stable
com la millor alternativa, hi acompanyen tots els canvis que això
suposi, trenquin o no altre programari. El plugin de java no és
pas l'únic plugin que ha deixat de funcionar amb les noves
versions de firefox.

Mantenir versions del icedtea-plugin que no funcionen amb firefox
genera més maldecaps que no en resol per a la majoria d'usuaris.
Per tant jo trobo que té força sentit que no s'ofereixi quelcom
que se sap que no funciona.

Per a usuaris més avançats que vulguin tenir una foto de l'arxiu
tal com estava en un moment concret existeix snapshot.debian.org.

Salut!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀