Re: Escriure a USB amorra l'ordinador

Com es fa per transferir una imatge de disc, utilitzant correctament la
mida de bloc (bs)?

És a dir, si s'especifica una mida de bloc de 1MiB, i la mida del fitxer
a volcar no és un múltiple de 1MiB; Aleshores què?
Queda el residu sense copiar?
Es copia un residu addicional amb zeros?
I si «el pico» addicional no hi cap al dispositiu?

El 9/5/19 a les 10:08, Pedro ha escrit: