Re: Escriure a USB amorra l'ordinador

Hola Joan, aquest problema el trobo des de fa anys, i tant amb unes
plaquest base anteriors com amb l'actual que utilitzo (també en el
moment de muntar-la nova, Asus B250-PLUS).

$ lspci | grep -ie usb
00:14.0 USB controller: Intel Corporation Device a2af
04:00.0 USB controller: VIA Technologies, Inc. VT82xx/62xx UHCI USB 1.1
Controller (rev 62)
04:00.1 USB controller: VIA Technologies, Inc. VT82xx/62xx UHCI USB 1.1
Controller (rev 62)
04:00.2 USB controller: VIA Technologies, Inc. USB 2.0 (rev 65)

Tu quan per exemple fas això:
$ sudo dd if=debian-9.9.0-amd64-DVD-1.iso of=/dev/sdX
i mentrestant treballes amb altres coses, no notes un alentiment a
batzegades? I si fas tasques més intensives, com de video o algun joc?

És què jo no entenc perquè una tasca intensiva per USB alenteix altres
tasques del processador.

El 8/5/19 a les 16:23, Joan Baptista ha escrit: