Re: Gitlab CI

Jo amb Debian 8 vaig estar fent servir el GitLab CE directe del seu web
i, amb el tema de les actualitzacions i la falta d'integració amb la
resta de sistema, per a mi era una mica descontrol.
Tot semblava previst, però internament jo no sabia ben bé on eren les
coses per a poder-les exportar o fer còpia de seguretat a la meva manera.

Quan pugui utilitzaré els paquets de Debian, i beuré de la teva experiència.

El 12/4/19 a les 9:10, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit: