Re: GRUB, GPT, RAID1 + UEFI

Narcís,

Ho provaré però com que ja m'he pres la molèstia de migrar a UEFI ser`un tema més aviat "acadèmic".

Aprofito i en un altre fil us faig un resum de com ha anat la cosa.

Missatge de Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> del dia dj., 7 de febr. 2019 a les 11:48:
Lluís,

Si agafes un equipet d'aquests amb UEFI (aparentment només), amb la
unitat interna en blanc, prova a instal·lar-hi un sistema operatiu sense
UEFI possible. T'haurà de funcionar.

El 7/2/19 a les 11:17, Lluís Gras ha escrit: