Re: (deb-cat) Adreces al descobert a l'hemeroteca de la llista

Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> writes:
> Us podeu imaginar que, els recolectors d'adreces de correu electrònic
> (robots), de ben pocs llocs han pogut obtenir aquesta meva adreça.
> Doncs aquest mes ja hi he començat a tenir assetjament publicitari (spam).
>
> És manifest que, la publicació literal de les adreces de correu a les
> pàgines-arxiu de la llista, és molt mala política.

Ja ho hem discutit més d'una vegada.

L'argument és que, com que tothom (inclosos els robots que recol·lecten
adreces) es pot subscriure a aquesta llista i d'aquesta manera obtenir
la teva adreça, no serveix de res amagar-la quan es publica a l'arxiu.

Per cert, per què poses "(deb-cat)" a l'assumpte dels missatges?  No li
veig la utilitat.  Si és per classificar el correu, la manera de fer-ho
és amb les capçaleres List-* o X-Mailing-List.

Salutacions.