Re: Em podeu donar un cop de ma amb un bug?

Fins al nucli 4.13 tot anava bé, però en actualitzar al nucli 4.14
l’escriptori Gnome es «congelava» cada pocs minuts. A tots els
següents nuclis fins el 4.19 el problema persisteix. A aquest enllaç
hi ha els canvis que aporta el nucli 4.14 a Radeon, però no els sé
interpretar: https://kernelnewbies.org/Linux_4.14#Graphics

He oblidat dir que això només em passa al PC de sobretaula amb el que treballo, on tinc una targeta gràfica Radeon.

Tinc dos portàtils més amb hardware gràfic diferent treballant amb Debian Testing i van perfectes.