Re: (deb-cat) Recuperar directoris

Un altre cas similar:
Un ordinador amb un disc de 3TB (partició única) que dóna errors
d'entrada/sortida a l'hora de llegir la carpeta de documents. Al «SMART»
posa que hi ha 1 sector defectuós.
No tinc un espai així de gran on volcar 3TB per fer experiments.
Com que el què deu estar fet malbé és l'inode d'accés a la carpeta,
m'imagino que no hi ha més remei que recuperar amb fsck els inodes orfes
que són els subdirectoris de la carpeta de documents.

Se m'ha acudit doncs fer: fsck -ccyk /dev/sdX
tant per a què detecti i marqui els blocs dolents com per a què rescati
els inodes que depenen de la carpeta problemàtica.

Algun consell millor abans de fer-ho?

El 3/12/18 a les 11:28, Alex Muntada ha escrit: