Re: ajuda reportar bug letsencrypt (systemd)

__________
El 5/12/18 a les 16:48, Pedro ha escrit:
> Hola Narcís,
>
> inline:

> OK, però per aturar la tasca has d'atacar el timer, no el oneshot (que
> en aquest cas és llençat per un timer)
>
> Com he posat al fitxer de timer (i per lo que he vist als logs) és al
> voltant de les 12:00
>
> OnCalendar=*-*-* 00,12:00:00

> Referència d'això que dius? Vols dir que si està systemd i el cron
> llavors systemd té prioritat (i el cron en qüestió no s'executa?). Que
> si paro el timer llavors només fa el cron?
>
> Salut,
> Pedro

Em pensava que ho havia llegit a /etc/cron.d/certbot però ara no ho veig.
Ara que m'has dit el tema dels «timers» ho estic posant a prova, a veure
si és veritat que certbot no fa cas de les crides de Cron, o bé ha de
ser que el servei «cron» se'l suposi deshabilitat per Systemd o... no
sé, no trobo on ho he llegit avui mateix.