Re: Trobada tècnica l'1 de desembre a Gràcia

hola,
el 1 no puc perquè tinc una altra cosa, però si voleu podem utilitzar l'infoespai (plaça del sol de la vila de gràcia); allà hi ha espai per fer trobades, xerrades i tallers amb poca gent.

la única és passar a l'assemblea que voldrieu utilitzar l'espai, dia i franja horària.

tingueu-ho en compte per si mai voleu fer alguna trobada així espontània.

salut!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Alex Muntada <alexm@debian.org> del dia dj., 15 de nov. 2018 a les 9:22:
Hola debianites,
m'havien proposat d'organitzar la propera trobada tècnica al
Campus Nord UPC per l'1 de desembre i havia dit que sí. Però
amb el canvi de temps m'he adonat que el cap de setmana la
calefacció del campus està aturada i potser faci massa fred.

Així doncs, us proposo un pla alternatiu:

* A les 13h anirem a dinar a una pizzeria[0] on ho tenen tot
  sense gluten.
* Després farem el cafè a la Plaça de la Vila de Gràcia per
  trobar-nos amb els que no hagin vingut a dinar.
* Cap a les 15h anirem a casa meva i ens posarem a treballar.
* Si algú té previst venir més tard que contacti amb mi en
  privat per donar-li més detalls.

He preparat una enquesta[1] perquè indiqueu en quin moment us
voleu sumar a la trobada i si teniu alguna restricció de
mobilitat o alimentària. Mireu de respondre abans que faci la
reserva per dinar el dimarts 27 per la tarda.

Salut i fins aviat,
Alex

[0] http://www.messiepizza.es/messie-pizza-sin-gluten/
[1] https://dudle.inf.tu-dresden.de/debiancat-201812/?lang=ca