Re: (deb-cat) Programari Java amb Firefox 60

Hola,

El dt. 30 de 10 de 2018 a les 12:26 +0100, en/na Joan va escriure:
> Però el que tu comentes, de congelar la versió de Firefox i si algú
> vol
> les novetats, tirar de backports, doncs també era una bona opció,
> potser algo menys estable perquè obligues a obrir el sistema a
> backports, que mai serà tant estable com sense... I la pega afegida,
> potser, de que els mantenidors del paquet de Firefox a Debian s'hagin
> de
> currar les sol·lucions als forats de seguretat, sense aprofitar la
> feina de Mozilla amb les ESR.

Joan ha donat en el clau: durant un temps, l'equip de seguretat
intentava fer backports, un a un, dels pedaços que resolien les
vulnerabilitats, però això era com feina per a 2 persones a temps
complet. Un navegador i els seus motors de renderització i de JS no són
precisament el programari més simple que hi ha a l'arxiu de Debian.
Senzillament no era possible. La única cosa raonable és seguir les
versions ESR de Firefox, o directament no donar suport de seguretat als
navegadores que s'inclouen amb Debian.

Si em donen a triar entre una versió insegura del programa que emprem
tots més sovint i a totes hores o sacrificar els applets de Java, jo ho
tinc clar.

--
Jordi Mallach Pérez  -- Debian developer  https://www.debian.org/
jordi@sindominio.net    jordi@debian.org  https://www.sindominio.net/