Re: Curiositat sobre les IP assignades pels proveïdors

Entenc que el VXLAN es pot implementar sense dependre del servei de
ZeroTier;
https://duckduckgo.com/?q=%22type+vxlan%22+%22debian%22&ia=web

Algú podria recomanar una guia que inclogui la seguretat de IPsec ?

El 29/08/18 a les 12:12, Ramon Jové ha escrit: