Re: Curiositat sobre les IP assignades pels proveïdors

Igual de bé en el sentit "plug-and-play" segurament no, caldrà configurar-hi les VLANs i el pppoe o el que sigui que fa que connecti amb internet (compte, suposo que ha quedat clar que en cas aquest, això del CG-NAT no es resoldria ni amb un router diferent), però a nivell de rendiment, i microtalls o inclús latència segur que millora.

Salut!

Pau Ibars

Missatge de Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> del dia dl., 27 d’ag. 2018 a les 18:30: