Re: Curiositat sobre les IP assignades pels proveïdors

On 27/08/18 16:22, Eloi wrote:
> El 27/8/18 a les 12:36, Orestes Mas ha escrit:

> Has provat si només tens problemes amb el port 22 i no amb un
> d'aleatori? La majoria de routers d'operadors que he vist tenen
> precisament el port 22 (en models més antics, el 23... sí, telnet)
> reservat i limitat a un rang d'IPs per a administració remota. En
> particular, això ho fa Telefónica (Movistar). En models més antics sí
> que podies arribar a tancar l'administració remota via SSH, però en
> l'últim que tinc d'ells (de fibra, quadrat, vora blanca i part superior
> gris fosc i que engloba també el VoIP) això ja no és possible.

> [...]
Hola Eloi,

Això que dius ho descarto en el meu cas: He provat de fer port
forwarding amb el 22 i també el 2222, amb igual resultat.
A més, he comprovat realment que la IP pública reportada per serveis web
i la IP que el router indica que té com a "pública" no coincideixen.

Ara bé, això de l'administració remota ja sembla més plausible: un nmap
mostra el port 23 (!) obert (i servidor telnet actiu), sense que sigui
cosa meva. Seran fillsde****!!

Orestes.