Re: Curiositat sobre les IP assignades pels proveïdors

Hola,

Aquesta resposta sobre les IP's privades no es del tot precisa.
Existeixen més rangs que no s'enruten a Internet. Entre ells el rang
que comenta l'Orestes i que pertany al següent RFC:
https://tools.ietf.org/html/rfc6598
Si mireu el RFC veureu que es un rang que es va crear precisament per
fer el que l'Orestes ha detectat en la seva connexió.

D'altre banda, et confirmo que efectivament no és el primer proveïdor
d'Internet que utilitza NAT amb els seus usuaris.

Salutacions,
Jordi
--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.