Re: comunicació llista / chat Debian català

Hola Pau,

> el debian.cat el vaig registrar jo fa uns anys, i el vagi tenir
> redirigit durant 2 o 3 la pàgina catalana de debian.org. Però
> tenia tantes poques entrades (de l'ordre de 1 al mes, que vaig
> deixar de pagar-lo i va caducar.

Moltes gràcies per la informació.

> Ara pot ser que el tingui alguna empresa per fer negoci...

No ho sabem del cert, per tant jo preferiria no fer suposicions.

La normativa del domini.cat deixa clar que no es poden comprar
per fer-ne negoci i que cal utilitzar-los per al que hom s'hagi
compromés en el registre. També hi ha la possibilitat de fer un
registre defensiu per als propietaris d'una marca (podria ser
el cas, per la informació que en tenim):

https://fundacio.cat/ca/domini/sobre-el-cat/normativa

Així doncs, el tema està en si volem fer ús d'aquest domini i
algú està disposat a fer gestions amb la gent de domini.cat per
aclarir la situació, etc.

El projecte Debian ha registrat diversos TLD a través de les
seves organitzacions de confiança. Aquest podria ser-ne un altre,
si se'n fa un ús que justifiqui la despesa, però potser encara no
estem en aquest punt.

Si voleu tirar endavant alguna idea per fer promoció de Debian a
la comunitat catalana, recordeu que demà dissabte hi ha una
trobada de treball al Campus Nord UPC (edifici C6 sala E101),
a partir de les 13h.

Salut i moltes gràcies!
Alex

--