Re: comunicació llista / chat Debian català

Bonestardes a tothom,

el debian.cat el vaig registrar jo fa uns anys, i el vagi tenir redirigit durant 2 o 3 la pàgina catalana de debian.org. Però tenia tantes poques entrades (de l'ordre de 1 al mes, que vaig deixar de pagar-lo i va caducar. Ara pot ser que el tingui alguna empresa per fer negoci...

Salut!

Missatge de Àlex <alex@probeta.net> del dia dv., 6 de jul. 2018 a les 13:52: