Re: Crear usb des d'una ISO

Bones,

El 29/06/18 a les 02:39, Orestes Mas ha escrit:

[...]

> Ho preguntava perquè la qüestió inicial del Leo, si no vaig malinterpretar allò que em va comentar en persona, feia referència a una ISO d'un sistema... windows (tal vegada li fa vergonya confessar-ho :-D)

el tema és que a la feina m'han passat una iso amb una Ubuntu (no
windows ...) que en teoria arrencava per instal·lar-se. Però, després
d'haver provat el dd, usb-creator, genisoimage, xorriso, etc no he
aconseguit que arrenqui la maleïda iso. Probablement hi ha algun error o
a la iso original o se'n passa alguna cosa.

Gràcies per les respostes.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia