comunicació llista / chat Debian català

Bona tarda,

Després d'uns anys a la llista avui m'he assabentat que hi ha un xat de Debian català i que hi ha una trobada de Debian català organitzada pel xat pel proper cap de setmana de la setmana vinent.

Sempre he anat despistat, i més des de que tenir fills ha reduït aquests últims anys les meves hores de dormir per sota del que consideren acceptable els drets humans. Ara mateix no recordo anunciar per llista que hagués un xat. Segurament és despiste meu, però crec que la gent nova que arriba tampoc ho sabrà.

Penso que estarien bé dues coses:

(1) Les trobades que s'organitzin per xat anunciar-les a la llista i les que s'organitzin per llista anunciar-les al xat, per que tothom s'assabenti.

(2) Que a algun lloc aparegui informació de que hi ha un xat, bé sigui a:

    https://www.debian.org/international/Catalan/index.ca.html
    https://lists.debian.org/debian-user-catalan/

    o al missatge de subscripció al grup

Com ho veieu?