(deb-cat) Posar-se al dia amb les llistes

Des de la setmana passada que ja estic rebent correu brossa (i no pas
poc) a aquesta meva adreça de correu-e que vaig crear expressament,
degut a una configuració de l'hemeroteca de la llista que considero molt
desafortunada.

No crec que s'hagi d'acceptar l'assetjament publicitari per a
conviure-hi, per molt que avanci la «societat de consum» on estem
domesticades les persones. La cultura i l'economia són unes altres coses.

--