Re: Deshabilitar la cortina de GDM

__________
El 07/05/18 a les 15:55, cubells ha escrit:
> El 7/5/18 a les 13:47, Narcis Garcia ha escrit:

> Aquesta cortina que dius tu és la pantalla de blocat de sessió quan tens
> molt de temps inactiu el teu ordinador. No és res del gdm. Hauràs de
> desactivar la pantalla de blocat o instal·lar-te'n un paquet que el
> substitueixi.

Engego l'ordinador únicament polsant el botó de la carcassa.
El sistema arriba fins a la pantalla d'inicis de sessió (GDM). No faig res.
Després d'una estona, el monitor s'apaga (per l'estalvi d'energia,
entenc). No faig res.
Després d'una estona, moc el ratolí, es desperta la pantalla i veig la
cortina. Arrossegant la cortina cap amunt, torno a veure la pantalla
d'inicis de sessió (GDM).

També passa si s'ha utilitzat un dels usuaris, després de tancar la
sessió d'escriptori.