Re: Systemd no m'atura un servei

__________
El 29/04/18 a les 14:04, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Jo diria que has d'utilitzar ExecPost. He buscat ExecStop a
> /lib/systemd/system/*.service i hi ha uns quants serveis que ho
> utilitzen, així que jo crec que hauria de funcionar.
>
> El servei ssh ho fa diferent i utilitza KillMode=process, potser
> et serveix com alternativa.

> Això no ho entenc. Per què vols que s'aturi si no s'ha iniciat
> abans?
>
> Salut,
> Alex

Miraré això del ExecPost i KillMode.
Systemd té tot documentat (amb frases) però hi ha detalls que no es
compleixen.

Hi ha «serveis» que no són processos que es quedin corrent al sistema i
l'acció «stop» és per deshabilitar quelcom o aparcar informació.
També hi ha el cas que ara m'ocupa d'un servei que no atura a temps tots
els processos i accions (timeout), amb la qual cosa, puc necessitar fer
«stop» per segona vegada, quan Systemd pensa que l'estat és de no iniciat.