Re: Visualitzacio duplicada predeterminada amb Gnome

__________
El 07/04/18 a les 20:45, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Jo prefereixo que apagui la pantalla del portàtil quan connecto
> el monitor extern, però pel fet que t'interessa és el mateix.
> El més interessant és que el GNOME recorda aquesta configuració
> (suposo que identifica la pantalla amb el seu EDID).

> - Ves a «All Settings» des del menú de dalt a la dreta.
> - Obre «Displays»
> - Tria'n un qualsevol
> - Tria «Mirror»
>
> Salut,
> Alex

Ja m'ha passat amb varis ordinadors que, en tornar a connectar amb un
monitor anterior, no torna a establir la configuració triada en el seu dia.
Per això pregunto per la manera de predeterminar-ho, no només per a
pantalles noves sinó també de «conegudes». I més encara quan el portàtil
(no és un de sol) l'ha de fer servir algú altre i vull que li vagi així
sense què la gent m'hagi de preguntar.