Re: Baixa resolucio del monitor

Jo també m'he trobat amb aquest problema de «descatalogació» de
controladors lliures i, després de donar moltes voltes, la millor
solució ha estat quedar-me amb la darrera versió de Debian que ho
suportava tot bé.

Canviar de Debian 7 a Debian 8 o superior és força traumàtic amb
ordinadors antics (i no tant antics). Tant els canvis estructurals com
la «descatalogació» de controladors quasi estan empenyent a la
marginació i propera escombrada de l'arquitectura inferior a x86_64.

El 30/03/18 a les 21:16, ilion1250 ha escrit: