Re: Baixa resolució del monitor

El Sat, 31 Mar 2018 01:50:52 +0200
Albert Miralles Zurrón <soed.w3c@gmail.com> va escriure:

> (Sento el reiterat SPAM, vaig buscant informació i me vaig trobant de
> nova)

Això no és spam!! Encara que no tinc el problema, agraeixo els teus
missatges mirant d'ajudar un company!!!

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi