Re: Actualització BIOS [NOT SOLVED]

> He utilitzat el procediment per "flaxejar" BIOS que hi ha a la wiki de
> Debian [1]. El procés usa Grml per fer un USB amb FreeDOS i afegir-hi
> l'eina d'actualització.

Robert, a mi em continua semblant que els programes de flashejar que
distribuia intel eren per Windows, no per FreeDOS o MSDOS.

Crec que hi ha versions legals de Live Windows a la xarxa , que et
deixen arrencar amb un CD o USB de Windows sense instal.lar-se al USB,
el que anomenen Windows PE (portable edition)

Ara mateix el primer que trobo es un Windows 8 PE i Windows 10 PE que un
senyor, Strelec, ha omplert de software pirata. N'ha d'haver de legals.
T'envio l'enllaç en privat.

T'envio l'enllaç en privat,