Re: Thunderbird + ClamAV

Jo reviso els adjunts abans de reenviar-los d'una carta anterior.
Per exemple, si són PDF, els fullejo. Si són executables, HTML o quelcom
programable, els descarto. Si són DOC/DOCX i similars formats privatius
o injectables, obro amb programari lliure i els deso en format FOSS
(OpenDocument i equivalents). Pàgines web senceres les deso en PDF, per
exemple.

Si tinc poc temps (pressa?) ho deixo per un altre dia.
Imagina't fer un petó amb tanta pressa com per ferir-li la cara a algú!

El 18/02/18 a les 12:14, Robert Marsellés ha escrit: