Re: Thunderbird + ClamAV

Hola,

El 17/02/18 a les 09:28, Narcis Garcia ha escrit:
> Una mesura mitigadora, que jo faig servir, és re|enviar sempre el correu
> electrònic en text planer i sense adjunts que jo no hagi revisat.

Què vol dir "revisat"? Això és el que vull fer jo precisament.

> El correu electrònic amb formats normalment només l'envio si l'he
> compost jo des de zero i perquè em fa falta, per exemple, per enganxar
> una URL molt llarga que no vull que salti entre línies.

Això ja ho faig. Ho vaig aprendre pel fet de fer-me usuari (~pertànyer)
a aquesta comunitat (= Linux) i, si no m'equivoco, és l'opció per
defecte per aquesta aplicació (Thunderbird). Si no és així, ho devia
canviar quan ho vaig instal·lar.

Tot i això, sempre hi ha un dia que es rep quelcom curiós o enginyós que
apeteix compartir però, pels motius que sigui, hi ha pressa. Aquest és
el cas que tenia en ment.

> Aquest mètode em resulta més eficaç encara que els antivirus, els quals
> sovint passen per alt la vinculació d'imatges remotes o altres enginys
> per l'espionatge, o tècniques noves.
> Alguns antivirus fins i tot insereixen el seu «regalet» víric en forma
> de signatura.

Veus, d'això no en tenia ni idea. Merci per la informació. És un plaer
escriure aquí, sempre surto amb quelcom nou.

Bé, si mai algú troba (per casualitat) aquest camí al directori que
buscava, feu-m'ho saber.

Salut i peles,

robert