Re: Thunderbird + ClamAV

Una mesura mitigadora, que jo faig servir, és re|enviar sempre el correu
electrònic en text planer i sense adjunts que jo no hagi revisat.

El correu electrònic amb formats normalment només l'envio si l'he
compost jo des de zero i perquè em fa falta, per exemple, per enganxar
una URL molt llarga que no vull que salti entre línies.

Aquest mètode em resulta més eficaç encara que els antivirus, els quals
sovint passen per alt la vinculació d'imatges remotes o altres enginys
per l'espionatge, o tècniques noves.
Alguns antivirus fins i tot insereixen el seu «regalet» víric en forma
de signatura.

El 16/02/18 a les 19:55, Robert Marsellés ha escrit: