Re: Thunderbird + ClamAV

Hola

El 15/02/18 a les 14:54, Joan ha escrit:
> I quin sentit te buscar virus a client de correu del teu ordinador
> linux (debian) ??
>
> Una altra cosa és que els busquis a nivell de servidor, perqè no arribin
> a usuaris windows (tot i que és justicia divina...).

Per començar, m'agrada saber com funcionen les coses.

Després, hi ha altres motius que no vaig voler ficar al missatge inicial
per no fer la cosa gaire llarga.

Per exemple, no vull enviar a un conegut un arxiu adjunt que a mi ni em
fa pessigolles pel que dius però a ell, en canvi, li pot fer passar un
mal rato. Excepte si algú dels que en sabeu més del tema em garantiu que
això no pot passar mai. I encara m'ho pensaria una bona estona.

> El Thu, 15 Feb 2018 10:04:14 +0100
> Àlex <alex@probeta.net> va escriure:

Jo uso el mateix amb el mateix sistema.

Vaig buscar-ho abans d'escriure a tots els directoris on vaig veure
"thunderbird" i, per si un cas, fins i tot "icedoves". No he estat capaç
de trobar rés.

Després em va passar pel cap que potser creava aquest directori de forma
temporal quan baixava els missatges i l'eliminava posteriorment però com
que no sabia com buscar una cosa que apareix i desapareix de la que no
sabia el nom, vaig decidir preguntar.

Gràcies per les respostes, alguna idea més?

robert