Re: HP LaserJet 1018 amb Debian 9

El dia 10 de febrer de 2018 a les 21:47, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> ha escrit:
Jo és que m'he perdut...

Entenc que primer s'ha de poder fer ping a la impressora. Se li pot configurar gateway per defecte, a la impressora, imagino.

això és l'ABC de les xarxes... alguns configuradors fan un autodescobriment de dispositius que hi ha a la xarxa, bàsicament busquen les peticions broadcast (a tots els equips de la xarxa) que fan aquests dispositius, aquestes peticions només funcionen dins el mateix tram de xarxa, a la que hi hagi un router per al mig, es diu que es trenca el broadcast