Re: (deb-cat) Pampallugues amb un portatil

Si passo a terminal amb Ctrl+Alt+F2 també hi ha pampallugues.

He afegit el meu comentari a:
https://bugs.debian.org/884001

Aquest ordinador és per algú altre, i no sé si el tornaré a veure, així
que de moment el deixaré amb el nucli linux-image-4.9.0-3-amd64 per a
què vagi així de forma indefinida.

Gràcies a tothom.

El 07/02/18 a les 22:37, Ernest A ha escrit: