Re: (deb-cat) Pampallugues amb un potatil

El 07/02/18 a las 19:21, Narcis Garcia escribió:
> He instal·lat Debian 9 (amd64) amb Gnome en un ordinador portàtil «HP
> TPN-C125» bastant modernet.
>
> Tant amb Live-DVD (amd64-gnome també) com en sessió instal·lada* a
> estones la pantalla fa pampallugues i la imatge es desplaça en totes
> direccions (sembla allò de les teles antigues quan els donaves cops forts).

Hola Narcís

Lo dels desplaçament de la imatge, no sé, però per defecte a Debian 9
ara el login es a Gnome+Wayland. Prova a escollir Gnome+Xorg quan hagis
de fer el login, a veure si continua passant.

A mi Gnome+Wayland m'ha donat molts problemes i he hagut de tornat a
Gnome+Xorg

Salutacions

    Àlex