Re: Re: (deb-cat) Pampallugues amb un potatil

El dimecres, 7 de febrer de 2018, a les 22:27:09 CET, Pedro va escriure:
> Li va passar a un company, la solució va ser passar a un altre kernel
> de linux, no sé com ho va fer que no em va explicar massa clar però va
> utilitzar "la versió anterior", un altre possibilitat és agafar un
> dels kernels de stretch-backports

Una altra opció pot ser "fugir cap endavant", afegint stretch-updates al
sources.list:

## stretch-updates (previously known as 'volatile')
deb http://ftp.fr.debian.org/debian stretch-updates main contrib non-free
deb-src http://ftp.fr.debian.org/debian stretch-updates main contrib non-free

Hi ha nuclis força nous (fins la versió 4.14 del kernel) que possiblement
solucionin el problema.

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer