Afegir un disc a un servidor cloud muntant-lo en un subdirectori?

Hola,

Tinc un servidor cloud (iwstack, que us recomano, per cert, igual que
Prometeus) que m'està quedant curt d'espai en disc... No sé quina és la
millor opció, atenent a què voldria triar una opció que no fos
complicada (no soc un administrador de sistemes), i que posi en risc el
mínim possible el sistema actual.

El sistema és una debian estable, amb ispconfig i uns quants moodles.

Tinc opció d'snapshot que diria que pot ser una tranquil·litat per si
hi ha algun desastre :-p

Llavors, em plantejo:

- afegir un segon disc dur i muntar-lo a /var/www2 (i dir-li a
  l'ispconfig que posi les noves webs allà). Diria que això hauria de
  ser factible i poc traumàtic. Potser simplement li podria dir que
  munti un /var/backups2 i faci les còpies de seguretat allà i
  possiblement ja tindria resolt el problema.

- afegir un segon disc dur més gran, copiar tota la info del primer
  allà, i fer el canvi perquè aquest segon sigui la nova arrel. I
  llavors donar de baixa el primer.

- muntar un nou servidor i migrar-ho tot amb l'eina de migració de
  l'ispconfig. No sé si aquesta eina és deixa algunes
  personalitzacions del sistema, com poden ser els fitxers de
  configuració del backupninja, etc. que sempre podria recuperar via
  còpia del /etc.

- ???

Algun suggeriment / consell?

Fins ara,